Iata regulile:
I – REGULAMENT
1) Criterii de inscriere
a. Varsta minima a concurentului este de 18 ani
b. Este necesara cartea de identitate sau buletinul pentru inscrierea la event
c. Singurele tipuri de pistoale acceptate sunt cele cu blow-back ( GBB )
2) Echipamentul recomandat
a. Tinuta militara dar nu tip camuflaj ( este recomandat echipamentul militar fara camuflaj )
b. Ghete / bocanci
c. Pistol cu blow-back cu 2 incarcatoare, bile si gaz ( de preferat 2 tuburi de gaz pt. a lua in calcul si o marja de siguranta )
d. Ochelari tactici de protectie si genunchiere ( optional )
e. Holster / Port-pistol si 2 port-incarcatoare ( de centura sau de picior )
f. Nu sunt acceptate vestele tactice, castile, camelbag-urile si orice alt echipament care nu este necesar
3) Reguli de disciplina
a. Datorita faptului ca locatia este in sistem de inchiriat si datorita facilitatilor oferite de aceasta, se impun anumite reguli a caror respectare este obligatorie
b. Este interzis cu desavarsire consumul de bauturi alcoolice si/sau substante halucinogene
c. Limbajul si comportamentul indecent nu sunt acceptate
d. Daunele aduse in mod intentionat/accidental bunurilor locatiei sunt suportate de persoana/persoanele implicate
4) Reguli de siguranta
a. Tratati tot timpul arma ca si cum este mereu incarcata
b. Tineti degetul in afara garzii tragaciului pana in momentul in care angajati tinta/tintele
c. Identificarea tintei si zonele adiacente acesteia
d. Contrulul asupra tevii armei ( directia in care indrepti arma )
5) Sistemul de punctare
a. Punctarea tintelor se face in functie de numarul de gauri aflate pe aceasta
b. Timpul scos de fiecare concurent este masurat de aparatul tip IPSC , timer , care indica si cadenta focurilor trase si timpul final
c. Punctajul final este calculat in functie de punctajul de pe tinte si de timpul de parcurgere a traseului
d. Toate rezultatele, numarul punctelor pe tinte, vizualizarea timer-ului se face de fata cu fiecare concurent, dupa terminarea stage-ului, pentru a indeparta orice suspiciune
e. Sistemul de calcul al punctajului va fi facut public inainte de event
II – DESFASURAREA EVENT-ului
Eventul va avea loc in intervalul 28.05.2010 - 30.05.2010.
Locatia si desfasuratorul eventului, cat si ghidul video explicativ, vor fi facute publice in zilele urmatoare.
III – DIVERSE
- Taxa de participare ( in valoare de 50 RON ) se va inregistra la magazinul GUNSHOP (
http://gunshop.ro/localizare-harta/ )
- Nerespectarea traseelor si/sau a regulilor de siguranta duce la penalizarea participantilor
- Nerespectarea regulilor de disciplina duce la eliminarea participantilor
IV – PENALIZARI
- Nerespectarea punctelor din traseu ( manuire arma, schimbare incarcator, pozitii de tragere ) se penalizeaza cu 10 puncte pt. fiecare abatere in parte
- Nerespectarea regulilor de siguranta atrage dupa sine penalizarea cu 20 de puncte
Taxa de participare include urmatoarele :
- Taxa de inchiriere a locatiei
- Materiale pt. organizarea traseelor si a salii
- Premierea castigatorilor
- Poze cu fiecare participant in parte + materiale video
Fiecare concurent poate fi insotit de prieteni / invitati, acestia fiind obligati sa aiba asupra lor actul de identitate si ochelari de protectie corespunzatori
Pentru orice informatii suplimentare / nelamuriri va rugam sa ne contactati fie in acest forum, fie la numerele de telefon afisate mai jos:
0728 404 892 - Razvan
0724 207 984 - Dan Leabu
Cu respect,
Organizatorii AIPSC by TMT II